مهم نیست بعد از اون "یک نفر" ، چه تعداد آدم بیان وُ برَن ...همیشه، یه گوشه ذهنت، کَسی هست که می دونی هیــــچ وقت، هیــــچکَس، جاش رو نمی گیره ...! xa0...